divendres, 7 de gener del 2011

Exposició de Patricia Metola


A la Llibreria Bertrand de Barcelona, es fa una exposició d'obres infantils de la il·lustradora Patricia Metola fins el dia 15 de gener, a més a més el dia 14, l'autora realitzarà un taller per a nens a la mateixa llibreria.
Si voleu més informació de l'exposició consulteu: http://tipika.blogspot.com/2010/12/exposicion-en-libreria-beltran.html

Patricia Metola,
és una jove promesa española, que es mou amb gran facilitat entre els llibres infantils. Les seves il·lustracions destaquen per la seva ternura, minimalisme i color, i no deixen indiferents a infants, adults i a tot el sector editorial, és per aquest motiu que l'any passat va estar seleccionada per participar en l'exposició de la Fira del llibre de Bolonia, juntament amb altres il·lustradors espanyols.
La seva obra ha estat representada en diferents àmbits: publicitat, decorats, literatura infantil..., possiblement en aquest últim és on ella es troba més comoda i amb la que més distruta, ja que li agrada molt la conexió del dibuix amb el tetx.
Segons l'autora, les il·lustracions han de provocar i emocionar tant a grans com a petits, el color és una eina molt potent a l'hora de comunicar i l'utilitza en detalls.
"ILUSTRAR ES FUNDAMENTALMENTE COMUNICAR".







2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tots, espero que tots estiguin bé ??? Els meus noms són la senyora Melissa Nicholas, he vingut de Kansas, fa uns mesos he estat aspirada a una mala situació financera i necessitava un préstec urgent per pagar els meus comptes i recuperar-me els peus financers a causa de la meva situació financera actual. per donar-me un préstec així que em va quedar sense cap altra opció que buscar un préstec sense garantia en línia, en el procés de la meva investigació vaig ser víctima de frau i vaig perdre gairebé 750 dòlars i jo estava en problemes i gairebé em vaig donar les esperances d’obtenir un préstec fins que vaig trobar una entrada en línia. El missatge va ser un testimoni compartit del senyor Frank dels Estats de Charleston que testifica de com va obtenir 50.000 dòlars de Kathy Finance Inc. després de llegir el post que vaig decidir contactar amb Kathy Finance Inc. correu electrònic: (kathyrichardfinance@hotmail.com) contacte compartit al missatge, la meva sol·licitud de préstec no garantida de 350.000 dòlars va ser aprovada en 72 hores després de la meva sol·licitud i el meu préstec es va pagar al meu compte bancari sense cap omissió.

Vull expressar la meva profunda gratitud i també assessorar els sol·licitants de préstecs per estar molt atents perquè hi ha molts estafadors per aquí amb l'únic propòsit de defraudar els sol·licitants de préstecs innocents, per tant, vosaltres heu de tenir cura i vigilar per aquells qui necessita un préstec, recomano Kathy Finance Inc, podeu posar-vos en contacte amb l'empresa per correu electrònic: (kathyrichardfinance@hotmail.com)

Gràcies per llegir el meu testimoni, us desitjo molta sort.

El teu
Melissa Nicholas.

Jayden Martin ha dit...

DO YOU NEED AN AFFORDABLE LOAN TODAY?

We have provided over $1 Billion in business loans to over 15,000 business owners just like you. We use our own designated risk technology to provide you with the right business loan so you can grow your business. Our services are fast and reliable, loans are approved within 24 hours of successful application. We offer loans from a minimum range of $10,000 to a maximum of $200 million.

Do you find yourself in a bit of trouble with unpaid bills and don’t know which way to go or where to turn? What about finding a reputable Debt Consolidation firm that can assist you in reducing monthly installment so that you will have affordable repayment options as well as room to breathe when it comes to the end of the month and bills need to get paid? Dr. Jayden Martin Home Loans is the answer. Reduce your payments to ease the strain on your monthly expenses. Email (jaydenmartinhomeloans@gmail.com) Phone: +1 (929)277-5237

DO YOU NEED 100% FINANCE? we give out loans with an affordable interest rate of 2% JAYDEN MARTIN HOME LOANS, (jaydenmartinhomeloans@gmail.com) aims is to provide Excellent Professional Financial Services.

Our services include the following:

*Truck Loans
* Personal Loans
* Debt consolidation loans
* Car Loans
* Business Loans
* Education Loans
* Mortgage
*Refinancing Loans
* Home Loans

We give you loan with a low interest rate of 2% and loan duration of 1 to 30 years to pay back the loan (secure and unsecured). Do not keep your financial problems to yourself in order for you not to be debt master or financial stress up, which is why you must contact us quickly for a solution to your financial problems. It will be a great joy to us when you are financially stable. Email (jaydenmartinhomeloans@gmail.com) Phone: +1 (929)277-5237

NOTE:Bear in mind that it will only take less than 24 Hours to process your file is 100% Guaranteed no matter your Credit Score.

Yours Sincerely,
Dr. Jayden Martin
+1 (929)277-5237
We are certified and your privacy is 100% safe with us. Worry no more about your loans or finances.


Get your instant loan approval