dimarts, 28 d’abril del 2015

"Dia de la Mare"


Un any més, arriba el dia de la mare i per aquest motiu hem preparat a la biblioteca, un recull de contes infantils on la "mare" és la protagonista. Segur que entre tots ells trobareu algun d'especial per llegir als vostres fills.


    

Aquí teniu un recull dels títols que podreu trobar


  • T'estimo mare
  • La meva mare és màgica
  • Vull una mare robot
  • T'ho he dit 100 cops!
  • The Many colored love = El amor de todos los colores
  • Mamitis
  • Paula tiene dos mamás
  • L'Aitor té dues mares
  • Mares a l'engròs
  • Madrechillona
  • Cor de mare
  • Com la mare
  • La mare és fantàstica
  • Sempre t'estimaré
  • Un Món de mares
  • La meva mare
  • La meva mama
  • Amormeu
  • Mare!
  • Una mare per a l'Owen
  • Jo et tinc a tu i tu em tens a mi
  • Per sempre més
  • Mamá nido, mamá cuna, mamá teta, mamá luna
  • Mama port'm amb tu si us plau